قوانین و مقررات (مهم)
- آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان از الویتهای آبتین رایانه است که در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد .
- ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است .
- برای عودت کالا طبق شرایط زیر حتما قبل از بازگشت کالا با واحد پشتیبانی آبتین رایانه هماهنگ کنید ، در غیر این صورت آبتین رایانه هیچگونه مسئولیتی در قبال کالا برگشتی ندارد .
- میتوانید از طریق صفحه تماس با ما علت و زمان بازگشت کالا را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید .
-
توجه ( حتما مطالعه شود )
خدمات پس از فروش اجناس گارانتی دار به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد . و هزینه ارسال کالا به مرکز گارانتی به عهده خریدار است فروشگاه اینترنتی آبتین رایانه مسئولیتی در قبال اجناس گارانتی دار ندارد .
نظر به این که کلیه اجناسی که از شرایط 7 روز ضمانت بازگشت استفاده میکنند در واحد فنی قبل از ارسال از نظر فیزیکی و کارایی بلا استثنا تست میشوند و کالا صحیح و سالم در بسته بندی مطمئن ارسال میگردد در کلیه موارد عودت کالا ( که به تایید کارشناس فروشگاه برسد ) هزینه ارسال به عهده خریدار محترم می باشد .
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
- اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد .
- (در زمان تحویل کالا ظاهر و وضعیت کالا بررسی شود در غیر این صورت در خصوص شکستگی و ایرادات مربوط به خریدار کالا قابل عودت نیست)
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا ، به آبتین رایانه اطلاع داده شود .
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود کالا بازگردانده شود .
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمیشود .
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .
- وجود مغایرت یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش آبتین رایانه از طریق تلفن ، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .
- اگر مغایرت ، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است ، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد .
- ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .
- در صورتی که تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدگی در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد ، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .
- اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد .
در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی ، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا ، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد ، ضمن تحویل نگرفتن آن ، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد . در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری ، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت .
هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود ، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت ، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا ، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت ، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند .
در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید . در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد ، هیچگونه دخل و تصرف ، باز کردن بستهبندی اولیه ، پلمپ ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد . (هزینه ارسال کالا عودت نمیگردد)
- از آنجا که آبتین رایانه یک وب سایت خردهفروشی آنلاین است ، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است سفارش یک کالا به تعداد ، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود .
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات آبتین رایانه (شماره تلفن 09134239733) اطلاع داده شود .
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا 2 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد .
- اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش آبتین رایانه اطلاع داده شود .
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
- لازم است جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آبتین رایانه بازگردانده شود . نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
- کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود .
- در صورتی که آسیب ، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود .
- پس از بررسی کالا های مرجوعی ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، برای مشتری ارسال میشود . در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد ، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد آبتین رایانه باقی میماند و با انقضای این مهلت آبتین رایانه در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت .
- فروشگاه اینترنتی آبتین رایانه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید . با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی آبتین رایانه به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی آبتین رایانه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند . فروشگاه اینترنتی آبتین رایانه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری ، پردازش و ارسال میشود . حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا یا افزایش قیمت کالا ( به دلیل نوسانات ارز ) بدون اطلاع قبلی ، برای فروشگاه اینترنتی آبتین رایانه محفوظ است.